AHMADI POLYETHYLENE
صفحه اصلی
درباره ما
محصولات
پلی ران اتصال
محصولات گیتی پسند
کاوه گستر
لیست قیمت
تماس

اتصالات آبیاری قطره ای پلی ران

آبياري قطره اي آسان ترين راه آب دادن به هر گياه مانند درختان و تاكها ست و كمبود رطوبت خاك را قبل از پيداش مكش بالاتر اثر مصرف آب به وسيله گياه از طريق تبخير و تعرق، برطرف مي سازد. اتصالات آبیاری پلی ران شامل انواع انشعاب، لوله های پلی اتیلن، آبفشان، رابط و بست پلی اتیلن گزینه ای بسیار مناسب به شمار می رود. يك سيستم آبياري قطره اي به علت كاربرد موثر آب و نيروي كارگرداراي مزاياي آگرونوميكي ، آگروتكنيكي و اقتصادي منحصر به فرد است. سيستم قطره اي تنها نصف آب مورد نياز آبياري باراني يا سطحي مصرف مي كند. در آبياري قطره اي آب از يك شبكه لوله كم فشار به صورت يك الگوي از قبل تعيين شده ، پخش مي گردد. وسيله خروج آب به خاك "قطره چكان" نام دارد . قطره چكانها از طريق يك نازل باريك يا مسير جريان طويل، فشار موجود در شبكه لوله را كاهش مي دهند و موجب كاهش دبي تخليه تا حدود ليتر بر ساعت مي شوند.


جنس و فشار کاری اتصالات آبیاری پلی ران


اتصالات آبیاری پلی ران معمولا برای کار تا فشار 4 اتمسفر و از جنس پلی اتیلن PE80, PE100 تولید شده اند. سایزهای متنوعی از این محصولات طبق استاندارد های بین المللی تولید و عرضه می شوند

لوله پلی اتیلن  16 میلیمتر آبیاری قطره ای پلی ران

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای پلی ران

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای پلی ران دارای سایز 16 می باشد.

نوارابیاری پلاک دار

نوارابیاری پلاک دار

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر دریپردار آبیاری قطره ای پلی ران دارای سایز 16 می باشد. فاصله این دریپرها 30 سانتی متر می باشد. فروش کلیه اتصالات آبیاری پلی ران

انشعاب پلی اتیلن  16 میلیمتر پلی ران

انشعاب پلی اتیلن 16 میلیمتر پلی ران

انشعاب پلی اتیلن 16 میلیمتری پلی ران دارای سایز 16 و 12 می باشد.جنس این انشعاب ها از کوپلیمر پلی پروپیلن می باشد که قادر به تحمل فشاری برابر با 4 اتمسفر می باشد.


نوع رزوای فشاری دندانه دار

رابط پلی اتیلن  16 میلیمتر پلی ران

رابط پلی اتیلن 16 میلیمتر پلی ران

رابط پلی اتیلن 16 میلیمتر پلی ران دارای سایز 16 می باشد.جنس این رابط از کوپلیمر پلی پروپیلن می باشد که قادر به تحمل فشاری برابر با 4 اتمسفر می باشد.


نوع فشاری دندانه ای

سه راه پلی اتیلن  16  میلیمتر پلی ران

سه راه پلی اتیلن 16 میلیمتر پلی ران

سه راه پلی اتیلن 16 میلیمتر پلی ران دارای سایز 16 می باشد.جنس این سه راه از کوپلیمر پلی پروپیلن می باشد که قادر به تحمل فشاری برابر با 4 اتمسفر می باشد.


نوع فشاری دندانه ای


بست انتهایی 16 میلیمتر از اتصالات آبیاری پلی ران

بست انتهایی 16 میلیمتر از اتصالات آبیاری پلی ران

بست انتهایی 16 میلیمتر از اتصالات آبیاری پلی ران، جنس این بست از کوپلیمر پلی پروپیلن می باشد که قادر به تحمل فشاری برابر با 4 اتمسفر می باشد.
نوع حلقه ای


شیر انشعاب

شیر انشعاب

شیر انشعاب "1/2*16 پلی اتیلن پلی ران، جنس این شیرانشعاب ها از کوپلیمر پلی پروپیلن می باشد که قادر به تحمل فشاری برابر با 4 اتمسفر می باشد. نوع رزوای فشاری دندانه دار

آبفشان 16 میلیمتر- بابلر پلی ران

آبفشان 16 میلیمتر- بابلر پلی ران

آبفشان 16 میلیمتر- بابلر پلی ران دارای دبی قابل تنظیم می باشد و جنس بدنه آن از ABS ساخته شده است و جنس پایه آن از کوپلیمرپلی پروپیلن است.


دریپر دوطرفه پلی اتیلن اتصالات آبیاری پلی ران

دریپر دوطرفه پلی اتیلن اتصالات آبیاری پلی ران

دریپر دوطرفه پلی اتیلن از اتصالات آبیاری پلی ران دارای یک سایز واحد می باشد.جنس این بست از کوپلیمر پلی پروپیلن می باشد که قادر به تحمل فشاری برابر با 4 اتمسفر می باشد.

زانوپلی اتیلن  16 میلیمتر پلی ران

زانوپلی اتیلن 16 میلیمتر پلی ران

زانوپلی اتیلن 16 میلیمتر پلی ران دارای سایز 16 می باشد.جنس این زانو از کوپلیمر پلی پروپیلن می باشد که قادر به تحمل فشاری برابر با 4 اتمسفر می باشد. نوع فشاری دندانه ای

© Copyright 2024 All right reserved
GOOGLE+